درب شیشه ای کشویی

درب شیشه ای کشویی

درب شیشه ای کشویی

درب شیشه ای کشویی

انواع ریموت درب اتوماتیک

امروزه افراد برای پیشگیری از دزدی و امنیت و همچنین برای سرعت بخشیدن به کار ها از درب برقی استفاده می کنند. پیشرفت تکنولوژی  همچنین باعث شده تا استفاده درب اتوماتیک برای تمامی افراد با رده‌های مختلف سنی آسان شود. درب های اتوماتیک به کمک وسیله ای به نام ریموت درب پارکینگ باز و بسته می شود.ریموت یک وسیله است که به کمک آن می توانید از فاصله دور درب پارکینگ ، درب لولایی و یا کرکره برقی را باز و بسته کنیم. و  به دو دسته ی کنترلر مادون قرمز و کنترلر رادیویی تقسیم بندی می شوند. تفاوت مهم این دو نوع ریموت برد آنها است. کنترلر مادون قرمز برد آن ها حدود چند متر میتواند جواب بدهد، اما کنترلر رادیویی برد بسیار بالایی دارد و نیاز به مسیر مستقیم ندارد و موانع روی برد آنها هیچ تاثیری ندارد. پس در هنگام خرید باید حواستان به این نکات باشد تا یک خرید مطمئن داشته باشید. 


مطالب دیگر:

قیمت درب اتوماتیک فروشگاه

درب اتوماتیک پارکینگ


دلایل محبوبیت درب اتوماتیک

استفاده از درب اتوماتیک به جای درب های معمولی قدیمی علاوه بر اینکه می تواند ظاهر بسیار شیک و مدرنی را به ساختمان اداری و یا مسکونی شما بدهد، مزایای دیگری نیز دارد.  صرفه جویی در انرژی ،امنیت و بهداشت همگی از ویژگی های این نوع درب برقی هستند. اگرچه درب های اتوماتیک برای اطمینان از ایمنی به دقت طراحی شده اند ،اما در صورت استفاده ناصحیح خطرات همچنان باقی می مانند. بنابراین درک و همکاری توسط طراحان مربوطه مانند مالکان ،معماران و ... برای استفاده ایمن از درب های اتوماتیک ضروری است. از طرف دیگر درب  اتوماتیک بدون در نظر گرفتن سن و توانایی های جسمی به مشتریان اجازه میدهند تا به راحتی وارد شوند تا همه بتوانند بدون محدودیت و زحمت از کسب و کار شما استفاده کنند. 


مطالب دیگر:

قیمت درب شیشه ای ساده

کرکره رول گیتر با تعویض آسان

قیمت درب اتوماتیک فروشگاه

 این روزها در بازار انواع اقسام درب اتوماتیک را می توانید ببیند که هر کدام هم قیمت های متفاوتی با دیگری دارد. درب اتوماتیک برای فروشگاه ها به دلیل تردد فراوان و بسیار زیاد یکی از اساسی ترین موارد می باشد. و همین مورد لزوم خرید درب برقی را برای فروشگاه شما دوچندان می کند. از ویژگی های درب برقی باکیفیت می توان به بی صدا بودن و استفاده از جک های استاندارد اشاره کرد. که می تواند کیفیت درب اتوماتیک فروشگاه شما را تا سال های سال تضمین کند. برای سفارش درب اتوماتیک می توانید با شرکت السا در ارتباط باشید. شرکت السا علاوه بر تولید درب اتوماتیک فروشگاه انواع درب اتوماتیک مانند درب اتوماتیک پارکینگ ، درب شیشه ای اتوماتیک و… را نیز تولید می کند.


مطالب دیگر:

کرکره رول گیتر با تعویض آسان

قیمت درب شیشه ای ساده

قیمت درب شیشه ای ساده

برای درب پاساژ ها و مغازه ها و یا ساختمان های اداری و مسکونی یکی از اولین انتخاب ها استفاده از درب شیشه ای است. اولین منطقه ای برای وارد شدن به یک ساختمان عبور از درب آن است که ظاهر آن میتواند نمایانگر ساختمان باشد و ساده ترین راه امنیتی ساختمان است. باز شدن درب  اتوماتیک  با استفاده از سنسورهای نوری و حرکتی و فناوری جدید که در دو طرف درب ها استفاده میشود بصورت خودکار باز و بسته میشوند. قیمت درب شیشه ای ساده  نیز مانند هر کالای دیگری مستلزم بررسی و داشتن اطلاعات کافی میباشد . شما بازدید کننده گرامی به منظر کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت انواع درب شیشه ای ساده در ابعاد و سایز های مخلتف و ثبت سفارش خود با کارشناسان واحد فروش السا تماس حاصل فرمایید.


مطالب دیگر:

خرید کرکره پنجره برقی

خرید درب برقی باکیفیت