درب شیشه ای کشویی

درب شیشه ای کشویی

درب شیشه ای کشویی

درب شیشه ای کشویی

تفاوت درب های شیشه ای ساده با درب اتوماتیک

همه ی ما در زندگی روزمره خود با درب های شیشه ای ساده مواجه شده ایم. اما به همان مقداری که در گذشته درب های شیشه ای بسیار محبوب بود امروزه این محبوبیت به درب اتوماتیک ارث رسیده است! اولین منطقه ای برای وارد شدن به یک ساختمان عبور از درب آن است که ظاهر آن میتواند نمایانگر ساختمان باشد و ساده ترین راه امنیتی ساختمان است. درب اتوماتیک با استفاده از سنسورهای نوری و حرکتی و فناوری جدید که در دو طرف درب ها استفاده میشود بصورت خودکار باز و بسته میشوند. همچنین درب اتوماتیک به شما این امکان را می دهد که در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید و هزینه های گرمایشی و سرمایشی محل کار یا ساختمان شما را بسیار کم می کند. 


مطالب دیگر:

خرید کرکره پنجره برقی

در هنگام خرید کرکره پنجره شما با یک تیر چند نشان می زنید. اول از همه اینکه کرکره برقی بدلیل ضد سرقت بودن و امنیت بالایی که دارد خیال شما را از بابت سرقت ها که امروزه خیلی زیاد شده اند، راحت می کند. از طرف دیگر کرکره پنجره بسیار زیبا بوده و به ساختمان خانه و یا محل کار شما جلوه ی تازه ای می بخشد. همانطور که می دانید مزایای کرکره پنجره تنها در زیبایی و امنیت آن خلاصه نمی شود و شما با استفاده از این نوع  کرکره برقی های اتوماتیک میتوانید  تا 40 درصد از اتلاف انرژی جلوگیری کنید؛ این نیز یکی دیگر از اهداف شرکت السا، برای رفاه حال مشتریان گرامی و همچنین کمک به حفظ منابع انرژی زمین میباشد.


مطالب دیگر:

خرید درب برقی باکیفیت

در هنگام خرید وسایل برقی سنگین همه ی ما دقت زیادی به خرج می دهیم که تا وسیله ای متناسب با هزینه ای که می کنیم خریداری کنیم. درب برقی نیز این از این قاعده مستثنی نیست و جزو وسایل حساس به شما می آید. یکی از مهمترین اصول در خرید هر چیزی شناخت آن شی و یا آن وسیله است  از آن جایی که داشتن شناخت تخصصی در خصوص انواع درب برقی کاری دشوار است بهتر است نکات تخصصی تر را از کارشناسان در این رشته جویا شویم و سوال های خود را از آن ها بپرسیم تا به جوابی جامع و کامل برسیم. شرکت السا همواره با تولید و فروش انواع درب برقی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت همواره در زمینه  فروش درب برقی در ایران نام آور است.


مطالب دیگر:

درب اتوماتیک در اصفهان

خرید درب برقی برای افرادی که می خواهند نمایی زیبا و شیک برای ساختمان خود داشته باشند اولویت دارد. درب اتوماتیک علاوه بر زیبایی کاربرد های دیگری نیز دارد یکی از این ویژگی ها این است که این درب ها بدون استفاده از تماس دست و تنها با چشمی الکترونیک باز و بسته می شوند و دیگر نیازی نیست که انرژی برای باز یا بستن این درب های استفاده کنید. شرکت السا با داشتن نمایندگی های فعال در شهر های بزرگ ایران مانند اصفهان، شیراز، تبریز و... خدمات حرفه ای را در زمینه ی درب برقی به شما ارائه می کند. جهت استعلام دقیق محصول مورد نظر خود و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع درب اتوماتیک در سایر شهر ها هم اکنون با کارشناسان واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.


مطالب دیگر:

تیغه کرکره شفاف

بسیاری از شرکت ها و مغازه ها برای اینکه بتوانند محیط زیبایی را برای محل کار خود ایجاد کنند، از کرکره برقی برای پنجره ها و شیشه های مغازه استفاده می کنند. از مزیت های کرکره برقی می توان به این اشاره کرد که ضد آتش و حریق است و دیگر نگرانی این را ندارید که مبادا با کوچکترین جرقه ای مشتعل شود. از طرف دیگر این کرکره شفاف خاصیت دید داخل فروشگاه و مغازهها در هنگامی که کرکره پایین است را به مشتریان می دهد. کرکره برقی پلی کربنات شفاف یکی از زیبا ترین انواع کرکره برقی می باشد و همچنین دارای یکی از مقاوم ترین انواع تیغه ی کرکره برقی می باشد. پس فرصت را از دست ندهید و برای سفارش کرکره برقی با السا تماس بگیرید.


مطالب دیگر: